podjedź na najbliższego spota w swoim regionie...
może ktoś Tobie pomoże...
Ja mam BKD ale nie mam zielonego pojęcia co Ty nawet starasz się opisać...
Gdzie jest słyszalny ten świst... i co dla Ciebie jest "wysokim tonem"?
Pozdr
Po zmianie biegu na wyższy - dosłownie chwila - świst. Po zwolnieniu pedału sprzęgła wszystko wraca do normy. Koło dwumasowe było wymieniane w akcji serwisowej 2 lata temu.
Poprzednio jeździłem benzynowcem i czegoś takiego nie było. Mam wrażenie, że sprzęgło działa "z opóźnieniem".
Nie jest właściwy. Druga pozycja od lewej powinna wynosić 49-52. Na wykresie żółta kąt powinien być pomiedzy zieloną i czerwoną linią jak najbliżej niebieskiej i jak nabliżej wartości 51. Oczywiscie temp silnika podczas pomiaru powinna przekraczać 80 stopni.
Nie chce zaczynać kolejnego wątku, dlatego spytam przy okazji tego:
Jak wejść w to okienko z wykresem kąta?
Próbowałem na różne sposoby i nie udało mi się, a kiedyś już to robiłem i było ok.
Przechodzę w Basics Settings i potem na różnych kanałach (1 do 4) szukam TDI-Timing, ale tego nie znajduję, bo jest tylko VAG-Scope...
Jak to ma być?
VAG-COM -> Engine -> Basic Settings -> grupa 000 i tez zależy jaka wersje masz VAGa w wersji 3.11 TDI Timing jest w prawym dolnym rogu wybierasz go a za chwile otrzymujesz wykres z kątem wtrysku. Pozdrawiam 8)
Na osi X wartość bloku 9 (temp paliwa), a na osi Y kąt wtrysku.
Moja wartości grupy 000:
-blok 002 - 44
-blok 009 - 99
Troszke gorzej pali na zimnym i musze podnieść tą wartość 44, bo przy tej temp paliwa powinna wynosić gdzieś ok 53-54.
Ale narazie czytam jak poprawnie to ustawić. Jak ktoś wie jak to zrobić w silniku ASV to będę bardzo wdzięczny za rady.
Podobno wystarczy popuścić 3 śruby mocujące koło pompy i delikatnie pukać młotkiem poprzez kij. Czy to prawda?
Na osi X wartość bloku 9 (temp paliwa), a na osi Y kąt wtrysku.
Moja wartości grupy 000:
-blok 002 - 44
-blok 009 - 99
Troszke gorzej pali na zimnym i musze podnieść tą wartość 44, bo przy tej temp paliwa powinna wynosić gdzieś ok 53-54.
Ale narazie czytam jak poprawnie to ustawić. Jak ktoś wie jak to zrobić w silniku ASV to będę bardzo wdzięczny za rady.
Podobno wystarczy popuścić 3 śruby mocujące koło pompy i delikatnie pukać młotkiem poprzez kij. Czy to prawda?
A mogę w takim razie prosić objaśnienie współrzednych pkt. ŻÓŁTEGO na tym wykresie: wg twojego opisy temp paliwa ok. 206 a kąt wtrysku jakieś 38, no i gdzie to sprawdzić.
A propos sprawdzania czy ktoś ma jakąs w miarę świeżą wersję vaga -com i mógłby się podzielić/
A mogę w takim razie prosić objaśnienie współrzednych pkt. ŻÓŁTEGO na tym wykresie: wg twojego opisy temp paliwa ok. 206 a kąt wtrysku jakieś 38, no i gdzie to sprawdzić.
Zgadza sie. Tak wlasciwie nie wiem dlaczego to sie rozjechalo na wykresie. Bo na osi X pokazuje ok 206, a w okienku nr 9 w 000BS 176. Bede musial to sprawdzic u siebie jeszcze raz.
Podczas tego pomiaru silnik byl rozgrzany do ok 100-105C czyli takie nienaturalne srodowisko, ale chodzilo o sprawdzenie czy kat bedzie sie zmienial wraz ze zmiana temperatury paliwa.
VW Vento 1.9TDI 1Z ++ Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj! Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0 :lol
wg twojego opisy temp paliwa ok. 206 a kąt wtrysku jakieś 38, no i gdzie to sprawdzić.
Te liczby to wartości bloków 002 i 009 grupy 000. Wartość 206 to nie jest 206 stopni C. Czym wyższa temp paliwa tym ten parametr większy.
Tzrzeba mieć Vaga do tego.
wg twojego opisy temp paliwa ok. 206 a kąt wtrysku jakieś 38, no i gdzie to sprawdzić.
Te liczby to wartości bloków 002 i 009 grupy 000. Wartość 206 to nie jest 206 stopni C. Czym wyższa temp paliwa tym ten parametr większy.
Tzrzeba mieć Vaga do tego.
Ponowie pytanie. Czy ktoś może mnie wspomóc VAGIEM bądź może podpowiedzieć skąd można go zdobyć - pomijając oczywiscie tego za pieniadze???
Komentarz